عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





  


تنهایم مگذار ...
اگرچه من سهره ی خوش آواز ارزوهایت نباشم
اما هزاران آواز برایت خواهم خواند
از عشق مجنون وار

تنهایم مگذار...
اگرچه من فرشته خوش سیمای خوابهای جوانیت نباشم
اما هزاران مهربانی برایت به ارمغان خواهم آورد
فرشته وار

تنهایم مگذار...
اگرچه من بر قله های فتح عشق هیچ کمانی نشانه نگرفته ام
اما هزاران نشان ایثار از هستی ام برایت به یادگار خواهم گذاشت
آرش وار

تنهایم مگذار...
اگرچه من داستانهای زیبایی ز سرنوشت خویش ندارم
اما هزاران داستان برایت خواهم گفت از زیباییهای روزگار
افسانه وار

تنهایم مگذار...
تا به آواز عشق
و سیمای مهربانی
و ایثار وجود
و به افسانه هایم
مرا بیازمائی
و آنگاه
تو هر آنچه هستی باش
همین که هستی برای من کافی است... 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 17:53 | |