عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 دوست دارم مریم جون

تا اخرش هستم

ILOVE YOU

MARYAM



نظرات شما عزیزان:

يسنا
ساعت20:37---10 خرداد 1392
سلام داداشي
اميد وارم با مريمت خوشبخت شي
بياي پيشم خوشحال ميشم


نسترن
ساعت13:55---19 فروردين 1392
مر10+20 به وبم سرزدی

بازم بیاپاسخ:از توام منونم که بهم سر زدی.


MOHAMMAD
ساعت13:26---15 فروردين 1392
سلام وب قشنگی داری امیدوارم به مریمت برسی پاسخ:سلام دوست عزیز.ممنون از لطفت.امیدوارم شمام به ارزوهات برسی

مریم
ساعت9:05---12 اسفند 1391
مرسی عزیزم بخاطد همه خوبیات... دوستت دارم....پاسخ:سلام به مریم گلم.من اگه واسه تو جونمم بدم کمه.خیلی دوست دارم.ILOVE YOU MARYAM

Hojjat
ساعت13:45---4 اسفند 1391
_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌ا پـــــم ود بــــــــــــــــــدو بیا زود زود...
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__


مریم
ساعت0:27---24 بهمن 1391
منم یه زمانی تا اخرش بودم سعید

مریم
ساعت23:48---23 بهمن 1391
سلام سعیدم.. مرسی خیلی قشنگ بود مخصوصا این شعر اخریه..ممنونم بخاطر همه ی محبتات چه جوری جبران کنم خدا میدونه..پاسخ:سلام مریمم.احتیاجی به جبران نیست فدات شم. همین که بهم فکر میکنی واسم کافیه... خیلی دوست دارم....

مریم
ساعت23:47---23 بهمن 1391
سلام سعیدم.. مرسی خیلی قشنگ بود مخصوصا این شعر اخریه..ممنونم بخاطر همه ی محبتات چه جوری جبران کنم خدا میدونه..

misslife
ساعت17:59---22 بهمن 1391
سلام آقا سعید وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم بیای و داستان واقعی خودمو بخونی منتظرتم
پاسخ:سلام.امدمو این 2قسمتو خوندم.واسه ادامش کنجکاوم...


اسما
ساعت7:16---17 بهمن 1391
مرسی که اومدید به وبلاگم...امیدوارم موفق باشی..راستی به مریم جون هم بگید خودش بیاد نظر بده..اینجوری خیلی باحال میشه...بدرود

اسما
ساعت20:51---15 بهمن 1391
چه بد دیر به دیر وبلاگتون رو به روز میکنید..و به نظرات جواب نمیدید..

اسما
ساعت13:34---15 بهمن 1391
سلامآقا سعید.انشااله به مریم جونتون میرسید...امیدوارم برسید..منم یه عشق دارم که هنوز دوسش دارم اما بهش هیچ وقت نمیرسم..فرق من با تو اینه که تو امید داری بهش برسی ولی من میدونم که بهش نمیرسم...فقط عاشقشم....میام به وبلاگت سر میزنم..تو هم بیا.وبلاگم در مورد معماریه....

شقایق
ساعت12:55---15 بهمن 1391
سلام وبت عالیه امیدوارم به مریم برسی.
به منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 21:53 | |